Zasady komentowania na blogu Manufaktury Wnętrz

Pod artykułami w części blogowej strony Manufaktura Wnętrz można dodawać komentarze. Liczę na komentarze konstruktywne, uzupełniające lub rozwijające temat.

Wprowadzam kilka zasad które zgadzasz się przestrzegać publikując komentarz w tym miejscu.

1. Komentowanie nie wymaga rejestracji.

Możesz się jednak zalogować przez Facebooka, Twittera, Google lub Disqus.

2. W serwisach społecznościowych wyraziłeś zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych.

My nie zbieramy takich informacji . Link przy twoim komentarzu może prowadzić do Twojego profilu w danym serwisie.

3. Komentujący mogą mieć inne zdanie, doświadczenia i spostrzeżenia od autora wpisu lub innych komentujących uczestników.

Komentarze nie mogą jednak naruszać godności innych osób i być wyrażone w sposób kulturalny.

Nie ma tu miejsca dla frustratów poprawiających sobie nastrój kosztem innych użytkowników.

4. Dopuszczam komentarze z linkiem do innych stron o ile nie naruszają zasady nr.5

5. Nie dopuszczam do publikacji i usuwam komentarze:

  • - złośliwe
  • - atakujące innych komentujących lub autorów wpisów, nieprawdziwe, wprowadzające w błąd, zawierające groźby i oszczerstwa oraz te nie związane z tematem które uznam za niestosowne.
  • - reklamy produktów lub usług,
  • - komentarze typu „Fajny wpis, zobacz na moją stronę ...”,
  • - prowadzące do stron odległych tematycznie lub mogących narazić innych uczestników na szkody,
  • - zawierające dane teleadresowe innych osób, lub firm

6. Komentarze są własnością komentujących.

7. Komentujący wyrażają zgodę na publikację komentarzy nieodpłatnie w całości lub fragmentach na tym blogu i innych mediach oraz za pośrednictwem rożnych formatów. Zgoda ta jest nieodwołalna.

(0 Votes)

Kontakt

Manufaktura Wnętrz

kontakt@manufakturawnetrz.pl

Manufaktura Wnętrz

Firma Manufaktura Wnętrz działa w branży budowlanej. Specjalizujemy się w remontach i wykończeniu domów. Pracujemy na Dolnym Śląsku w okolicach Świdnicy, Świebodzic i Wałbrzycha. Czasem piszemy do branżowej prasy. Prowadzimy firmowego bloga.